Údaje pro placení daně z nemovitých věcí můžete nově obdržet na e-mail
FÚ pro Jihomoravský kraj úterý 24.1.2017 | aktualizováno 25.1.2017
Ilustrační foto Autor: RegionálníPortály.cz
Finanční správa zavádí pro poplatníky novou službu spočívající v zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail namísto složenky.
Poplatník přihlášený k této službě obdrží na e-mail kompletní informaci s údaji pro placení daně. Tato informace bude obsahovat obdobné údaje, jaké jsou nyní uvedeny na alonži složenky, tj. informace o výši stanovené daně, výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu, umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací.
Zájemce o tuto službu odevzdá nejpozději do 15. března 2017 svému správci daně Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem.
Tato služba je určena výhradně pro poplatníky daně, kteří nemají zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO a právnické osoby, které nemají zřízenu datovou schránku. Poplatníkům přihlášeným k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem nebude zaslána složenka.
Více informací a formulář žádosti naleznete pod odkazem bit.ly/2i9sm8V.
ESTA, spol. s r.o.Ivančice nabízí volné pracovní místo na plný úvazek (HPP). Vyžadován výuční list. ➤ Firma ESTA,spol. s r.o. hledá zaměstnance na HPP na pozici skladník. Firma se zabývá výrobou a prodejem elektromateriálu. Práce je…
Byl článek zajímavý?
Udělte článku hvězdičky, abychom věděli, co rádi čtete. Čím více hvězdiček, tím lépe.
26.8.2025 | Přestupky občanů a trestné činy byly a bohůžel i jsou častým nekalem ivančických obyvatel. Stíny maloměsta tak byly oblíbenou rubrikou zpravodaje.